3 Haziran 2010 Perşembe

Çok özledim

Merhaba Sevgilim,
Nasılsın? Seni göremeyeli ben hasretinden, sarardım, soldum, muma döndüm. E, az değil güzelim: bin yıl oldu sen gelmeyeli, söyleşip gülmeyeli… Hasretle bekliyorum seni, akça pakça turnalar gibi süzülüp gel artık. Sen yokken buralar, bir tatsız, bir keyifsiz, sorma... Ne baharın neş'esi var, ne yazın şevki... Seni bekliyorum, seni özlüyorum. İçimde gezip dolaşmak arzusu peyda oluyor bazen, eve gireceğim gelmiyor... Sonra çıkıyorum, dön dolaş yine aynı, yine aynı; her nereye gitsem, sıkıntımı da beraber götürüyorum. Cumartesi günü çıktım, biraz yürüyüş yaptım, Boğaz'da. Sana olan hasretimi denizanalarına anlattım, anlamadı, dinlemedi keratalar... Görmeliydin, gülüm, her yanda deli erguvanlar açmıştı, her taraf yemyeşildi... Tabiat bütün güzelliğini esirgemeden gözler önüne sermişti, ama ne fâide? Sen yanımda olmayınca hiç birinin lezzeti dimağımda karar etmedi... Seni aradım köşe bucak, parklara baktım, çınar altlarına baktım, Boğaz'da süzülen sandallara baktım, masmavi göğe, firuze sulara, ferah rüzgarlara açılmış geniş birer göğüs kafesi gibi duran hür nefesli yalıların pencerelerine baktım, hiç birinde yoktun ve hepsinde de sen vardın... Gözlerimi her nereye çevirdi isem hep senin hayalini gördüm, güzel gözlerini, şirin gülüşünü gördüm, tatlı sözlerini duydum, her seferinde ellerine dokunmak istedi isem de, bir serap gibi kayboldun... Dayanmak zorlaştı, beklemek ızdırabı haddi aştı, özledim, bir tanem, seni özledim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder